لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

MeteoEarth v1.0

  MeteoEarth

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

مجریان حرفه ای تلوزیون سالهاست با بهره گیری از تکنولژی های جدید وضعیت آب و هوایی شهرها و روستا ها را به مردم اطلاع می دهند اکنون این تکنولوژی ها با بهره گیری از تصاویر سه بعدی به میهمانی دستگاه اندروید شما آمده اند تا به وسیله آن بتوانید اطلاعات کاملی در مورد وضعیت جوی محل زندگی خود بدست آورید.
افزون براین نمایش کره زمین به صورت سه بعدی و حرکت دادن آن یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار MeteoEarth می باشد.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، GPS، آب و هوا، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WeatherPro Premium v2.3

  WeatherPro

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

امروزه  بسیاری از افراد برای بهبود وضعیت زندگی خود تلاش می کنند در کاری که انجام می دهند بهترین باشند و کشاورزان به عنوان یکی از ارکان بقای زندگی انسان باید از علم روز دنیا استفاده نمایند تا علاوه بر افزایش تولید ،  محصول با کیفیت تری در اختیار مشتری قرار دهند. از این رو استفاده از یک نرم افزار خارق العاده پیش بینی وضعیت آب وهوا می تواند از خسارات احتمالی به آنها جلوگیری کرده و آنها را برای پیش گیری خطرات آتی آمده سازد. برنامه WeatherPro Premium  با بهره گیری از گرافیک جذاب خود اطلاعات نموداری بسیاری در مورد وضعیت جوی مناطق مختلف زمین در اختیار شما قرار می دهد. افزون برای این شما قادرخواهید بود از انیمیشن های این برنامه برای نمایش وضعیت آب و هوایی به دوستان استفاده نمایید .

ویؤگی های کلیدی  :
- امکان استفاده به عنوان ویجت
- به روز رسانی هر سه ساعت
- نمایش میزان رطوبت و فشار هوا
- اطلاعات در مورد جهت باد و سرعت آن
- امکان استفاده از عکس های ماهواره ای
- بهره گیری از ۱۹ زبان اروپایی برای اجرا شدن برنامه
- نمایش نمودار درجه حرارت هوا




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، آب و هوا، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


ilMeteo Weather plus v1.2.11

 ilMeteo-Weather-plus

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ilMeteo Weather plus نرم افزاری است که می تواند با بهره گیری از ماهوره های هواشناسی موجود اطلاعات مفیدی در رابطه با وضعیت آب و هوای موجود و البته پیش بینی آنها ، سرعت باد و پیش بینی های ویدیویی در اختیار شما قرار دهد .
این برنامه همچنین با پشتیبانی از ابزارک می تواند به سادگی اطلاعات مورد نیاز شما را در هوم اسکرین اندرویدتان قرار دهد تا سرعت دسترسی تان افزایش یابد .



:: موضوعات مرتبط: آب و هوا، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 صفحه بعد